Tuesday, May 12, 2009

Ma'aSsalaMaHH

assalamualaikum korunk...
huh.. ni 1st tyme aku post wadah aku ni...
GeMenteR BanGet!!!
korunk sume mesti da melepet kat umah memasing kan?
wahhhhhhhh! bahagie ni!
terase menggelabah juge qalbu aku menunggu result t..
harap2 la everything goes well for all of us.
agi, tyme blek r 2 x smpat nak say tata kat sume...
al maklumlah, che' da tak tahan menghadapi tekanan belajaq kat sana.
"tekanan ke?" (*o*)hohoho
tapi blom tlambat rase nak say gud luck kat sume.
hadapi da next day and everyday wif courage and wisdom keyh.
aku pakai gne je pkataan 2...
skill bi da menjunam daaa...
t my baby da born, practice ngan die ar..
hohoho
sempene menunngu ke'deliver'an my baby, aku nak mintak korunk doakan yg terBaeK untukku...
mintak halal makan minum, klu terkurang terlebey ke...
maafkan la klu termengutuk, termengate ke....
terhiris ati and sanubari dek kate2 aku yang tajam bak victorinox chef knife kite 2..
hope everything goes fine and korunk pown ley menimang baby sdare....
chehhhh... sedare ke?
kite kan sedare seislam
sayang Korunk lebey la....
yang makcik2 kat lua 2, sedar diri k?
walaupon korunk x kawen g, HAKIKATNYE korunk da TUE....
wahwahwah...
t anak aku pgel korunk makcik, pakcik, tante, om, aunty, uncle, papa manis....ops!
perlu ke?
uiiiiihhh mintak simpang malaikat 44...
doakan anak aku jadi anak yang soleh/solehah k?
berkat doa korunk insyaallah..amin..
k la.. t ad mase aku post plak pic aku.
utk mas, ak da bli miternity blaus daa..
t ak tunjok k...
huhuhu
ak tau ko x saba tgok pic ak yg comel glew ni....
hohoho
wait n c k.
thats all la... nak wat mende len plak
till next tyme k..
tata
wassalam....

No comments:

Post a Comment