Thursday, June 18, 2009

wawa wiyah

hurm.....
kuar pun result yer, tahniah buat sumer skali warga df kiter.
semoga sumer skali berjaya yer.

pada sesetengah orang yang keterpaksaan, buat yang terbaik untuk mase yang terhad ni. kalau boleh kiter nak sumer grad sesamer kan???? huhuhu.....

just nak masuk line jer la ni...
skang ni aku buat bisnes tapai. kire jalan jugak la kat area aku ni. ader 10 kedai aku anta. tempahan pun aku amik gak. kot kalau sesaper yang ader nak buat kenduri ker, aper ker, kalau nak tapai aku boleh tolong providekan. insyaallah tak kire tempat kat semenanjung ni aku bleh anta. harga plak bergantung pada bilangan tapai yang diorder. tapai ni packaging dier ader 2. satu dalam bekas (ala2 bekas puding karamel yang orang jual tu) and dibungkus dengan daun getah.
satu bekas aku kira 70sen. kalau yang bungkus daun tu 3 biji 70sen gak.
sayang aku tak bawak gamba. nanti aku upload kat blog ni nanti.

caj penghantaran tertakluk pada jarak tempat yang akan dihantar.

huhuh, iklan bisnes plak yer. aper2 pun semoga sumer skali sukses dengan setiap pencapaian masing2.

No comments:

Post a Comment