Wednesday, August 12, 2009

JOB VACANCIES

huhuhu
assalamualikum pada sumer pembaca blog ni yer. sejak 2 menjak ni, sunyi jer aku tgk blog ni.
so aku ader sdatu iklan khas untuk sesaper yang nak bekerja atau yang tgh tolong carikkan kerja untuk orang lain.

skang ni aku telah berkerja di sebuah kafe di tanjong malim
EASY CAFE.

actually syarikat dier ni ader 2 kedai, easy cafe ngan easy corner.
owner dier cina tapi kedai dier memang menggunakan barangan halal. siap ader sijil halal lagi kedai dier. bukan tu sajer. diorang ader anisiatif dengan mendapatkan rujukan tentang logo halal yang dikeluarkan oleh negara luar dan diiktiraf oleh jakim. besides that, cafe dier lebih teratur dan majoriti pekerjanye melayu termasuk aku.

jadi,, inilah dier iklan kekosongan jawatan tersebut.

*kitchen helpers
*service crew (waiter/waitress)

jawatan tersebut terbuka untuk part-timers ngan full time. untuk full timer, dier ader bagi kemudahan hostel, EPF, SOCSO.

macam aku sekang ni buat poart time, dier bagi aku sebulan 650 sebab aku bleh keje 6 hari seminggu.

so, kalau ader sesaper yang berminat, blleh gtau akt aku melalui number ni ok, 013-4748646.

>> staff meals turut disertakan yerr

No comments:

Post a Comment