Sunday, August 23, 2009

kerja???? BeLajar????

Assalamualaikum sumer warga dfsm batch jul06-mei09....hope korang sumer cehat2 tanpa terjangkit wabak H1N1 or paper wabak yg merbahaya skang nih....kesihatan tu penting Beb!!erm, xlambat lagi kowt aku nak wish tahniah kt muja sekeluarga (ngan Asmah) coz kehadiran org baru dalam keluarga diorg..dengar2 nyer anak laki yek?aper nama nyer??ahmad mujahid junior??heheheh...aper2 nama pown harap yang maksudnya baik2 je...cakap fasal blog kiter yg agak sunyik nie, aku just leh bg komen kite as dak2 ex dfsm yg blog ni dicipta ntok kite,so rajin2 a singgah kt blog nie bg sepatah sua kata2 hikmat korg....nie aku tgk mas, nadyra, ader a nampak mat noq post komen skali,pastu muja sendirik yg sudi post comment or info...maner kwn2 laen??adiboz?? edan demora??farid ismith??mira??giemah??n sumer a ex dfsm kiter..?cakap nak keep in touch...rajin2 a singgah kt blog nie post any information ttg masing2..aku pown sebenaryner nak post a few info ttg aku skang... aku skang bekerja di salah sebuah jabatan kerajaan di perak nie...alhamdulillah, xsempat aku nak merasa jadi penganggur, da org panggil aku kerja..tapi skang nie aku dalam dilema ler...aku semacam teringin lak nak sambung belajar..(beser a manusia mana penah puas...dulu masa blajar sibuk nak kerja, biler dah kerja teringin nak blajar balik..)so, aku nak mintak pendapat2 yg bernas dari tuan/puan yg budiman sekalian, patut ker aku sambung blajar balek??perlu ker aku korbankan kerjaya aku yg tengah berkembang nih??heh..yo yo o jerk..kalu sambung, course aper yg best ek??fod service ok x??kena masuk kitchen agi x??jumpa cheff ady agi x masa part 1??xmau a aku kalu kena kitchen agi....huhuhuhu!!!Korang raSA macam maner ek???bagi sket pendapat yg bernas...aku menungggu sebarang pendapat yang leh bantu aku wat keputusan nanti...jumpa lagi di sesi akan datang....huhu!!ZZaaaassss!!!!

1 comment:

  1. maner plak aku comment jer. aku dah bagi entry baru k. pasal kerja kosong tu. betul la muiz, aku skangh ni pun nak blaja balik. aku dah aplly semula masuk uitm. tak tau la dapat ker tak kali ni. insyallah boleh kot. ko apply la skali, bleh masuk skali ngan ku nanti

    ReplyDelete